2010(e)ko otsailaren 2(a), asteartea

- ERNIOTIK BUELTA POLITA ( 2010-ko Otsailak 2 )

Epa lagunak hemen doa nere lehen idatzia!!!Gaur Otsailak 2 eguraldi bikaina egin du,beraz lanetik atera bizkor bizkor bazkaldu eta Erniora joan naiz aspaldiko parte.Lengo egunetako elurrak ageri zaizkio oraindik Oriotik begiratu ezkero.
Nere asmoa bueltaxka bat eman eta bitartean puestaren argazki batzuk ateratzea zen.iturriotzera 15:30 ak aldera iritsi naiz eta bertako baserritarrareki hizketaldi bat izan eta gero goraka hasi naiz.
Ez zuen batere otzik egiten,lasai lasai igo naiz argazkitxo batzuk ateratzen.
Zelatun aldean ya elur dexente zegoen eta dexente gogorra gainera, ondo joaten zen.
Puntara ordu eta erdi edo pasa det.Goran eguzkia sartu zain egon naiz.
Pena merezi izan du ,ederra gozada,benetan gozatu dut.
Hori bai ni Iturriotzera iristerako dexente ilundu du eeeehhh!!!
ON EGIN!!

















iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina